- 2010, jaanuarAnn Seilenthal Vikerraadios
- 2009, 5.november Jõgeva, Sille Kas armastuse või karistusega. Naised, 5.november 2009
- 2009, august Saarna, Meelike Rünnata väärikat inimest on peaaegu võimatu. Anne, august 2009
- 2009, juuni Kidakeelsest suhtlejaks (Ann Seilenthali põhjal). Tervispluss, 12.juuni 2009
- 2009, 8.mai Kulasalu, Ene Kuidas arendada lapses sotsiaalseid oskusi. Õpetajate Leht, 8.mai 2009
- 2008, 11.november Murutar, Vahur. Arenda ja kasuta oma sotsiaalseid oskusi. EPL, 11.11.2008
- 2008, oktoober Hango, Endel. Hea inimene – kes see veel on? Pere & Kodu, oktoober 2008
- 2008, august Saarna, Meelike Kas kõik või mitte midagi Kodutohter, august 2008
- 2008, juuli Saarna, Meelike Hirmutav ja tore konflikt Kodutohter, juuli 2008
- 2008, mai Saarna, Meelike Aitäh, et kuulasid Kodutohter, mai 2008
- 2008, 7.mai Tunnistusega või ilma? Äripäev, 7.05.2008
- 2008, 7.aprill Tammiste, Sirje Grupitöö edukus sõltub ülesandest. Äripäev 07.04.08
- 2008, 31.märts Hango, Karin. Loovus on hävitatud. Äripäev, Juhtimine, 31.03.2008
- 2008, 5.märts Murutar, Vahur. Kuidas pidada raskeid vestlusi? EPL Ärileht, 05.03.2008
- 2008, jaanuar Tammiste, Sirje Meeskond versus staar. Director jaanuar 2008
- 2007, detsember Saarna, Meelike Väärtuste sõda Kodutohter detsember 2007
- 2007, 10.detsember Jalak, Kristel. Läbirääkimistel toob edu oskuslik suhtlus, mitte kavalus. Äripäev, 10.12.2007
- 2007, november Kõiv, Kadri. Kui töö tundub sulle mõttetu, ja sa ise ka… Director, november 2007
- 2007, 23.oktoober Murutar, Vahur. Kuidas anda tagasisidet?Juhtimine.ee, 28.08.2007
- 2007, 29.oktoober Jalak, Kristel. Edukas läbirääkija on kui kameeleon. Äripäev, Juhtimine 29.10.2007
- 2007, 24.september Hango, Karin. Treenimise käigus ei ole eetiline kutsesobivust hinnata. Äripäev. Juhtimine 24.09.2007
- 2007, september Hango, Endel. Enesejuhtimine – ole oma hinge insener. Director, september 2007
- 2007, 6.september Hango, Karin. Käitumine probleemsete tiimiliikmetega. Juhtimine.ee, 06.09.2007
- 2007, 4.september Hango, Karin. Kuidas meeskonda käivitada? Juhtimine.ee, 04.09.2007
- 2007, 2.september Hango, Karin. Meeskonnatöö probleemid. Juhtimine.ee, 02.09.2007
- 2007, 27.august Järg, Mari-Liis. Kuus viisi klientide hoidmiseks. Juhtimine.ee, 27.08.2007
- 2007, 27.august Hango, Karin. Kuidas tegutsevat tiimi juhtima tulla?Juhtimine.ee, 27.08.2007
- 2007, 23.august Hango, Karin. Mida meeskonna loomisel silmas pidada? Juhtimine.ee, 23.08.2007
- 2007, juuni Saarna, Meelike Tige elu ja kurjad teised Naised juuni 2007
- 2007, juuni Saarna, Meelike Kas pean või tahan? Naised juuni 2007
- 2007, mai Saarna Meelike Mina olen mina ja sina oled sina Naised mai 2007
- 2007, 29.mai Ruusmann, Anu Koolitus arendab iga meeskonna liiget. EPL, 29.mai 2007
- 2007, 30.aprill Jalak, Kristel Esinemisärevusest ei saa vabaneda. Seda saab kontrollida ja varjata. Äripäeva eriväljaanne Juhtimine 30.04.2007
- 2007, märts Saarna, Meelike Paremad suhted, parem elu ehk mida tehakse Gordoni perekoolis Kodutohter märts 2007
- 2006, november Kõiv, Kadri. Müügitehingu võti on kontakt kliendiga. – Director 11/2006
- 2006, oktoober Kõiv, Kadri. Suhtle inimestega! Ka läbirääkimistel. – Director 10/2006
- 2006, oktoober Kõlli, Mari Klienditeenindaja eneseväärikus. Director, oktoober 2006
- 2006, september Kõlli, Mari Tõhus suhtlemine säästab raha. Ja suhteid. Director, september 2006
- 2006, 4.september Järg, Mari-Liis Tüütutest klientidest saab kerge vaevaga lahti Äripäev 04.09.2006
- 2006, 21.august Kõlli, Mari Suhtlemisõpetus kooliprogrammi. Äripäev, Juhtimine, 21.08.2006
- 2006, 6.aprill Rühka, Aires Kliendist tuleb hoolida. Õhtuleht, 06.04.2006
- 2006, märts Hango, Karin. Lapsepõlves omandatud väärtused põhjustavad tööl vastuolusid. – Äripäev, Juhtimine nr 3 (35) märts 2006
- 2005, detsember Jaakson, Krista jt. Töötajate kaasamine – kas põhjendatud meetod või raiskamine? Director, detsember 2005
- 2005, oktoober Hango, Karin. Kõigi osapoolte võitu esineb harva. – Äripäev, Juhtimine nr. 9 (41), oktoober 2005
- 2005, 23.august Jalak, Kristel Kuidas lahendada tööl tekkinud konflikte. Postimees 23.08.2005
- 2005, märts Seilenthal, Ann Silmist (otse) südamesse: kuidas endast head muljet jätta. Director, märts 2005
- 2005, märts Murutar, Vahur. Märkus töökaaslasele. – Director nr.3 (40) 2005
- 2004, 21.veebruar Infotehnoloogid ja suhtlemine: müüdid ja tegelikkus (intervjuu Ann Seilenthaliga). Arvutimaailm, 21.veebruar 2004